Monday, September 10, 2012

Bestnya nangga org lain sentiasa ada suami di sisi cdak. Jelous rs ati. Walaupun diam d apartment kecik tok pun terasa dh mun diam sorg. Nektok dh nak pkl 8pm tapi si dia blm gk blt m esok pagi2 nya dh chow ke terengganu. Honestly x tauk lah apa dipk nya mok glak g awal. Kononnya dpt plh ati tok nyaman. Tp lepas tauk nya pg mkn awal, hati tok makin membara. Puas dh semua perkataan x bgs disebut, type and dlm ati. X tauk lah mk jadi ibu mithali gne tok.

Mcm2 terlintas dlm palak tdk. Tek nang panas juak lah rs ati when kwn ku madah ' u should have expected this from him'. Rs ku nak hentak palak nya rah lantei jak wpun nya best friend ak kedirik. Cuba mun ktk org rah tempat aku, gne ktk org rs. Mun stakat nyebut ya nang nyaman, tp ak yg rs. Ak yg pregnant. Ak yg mala ditinggal laki. Aku yg rs skt ada anak dlm perut tok.

Gne ak nak pk positif. X pat eh. Dh laki ak nang suka keja tok. Mun nya nak mukak bisness, siang malam palak nya ke lain. Lamak2 klak ak tok jadi wallpaper jak. Nektok pun apa diklaka aku mala jak nya polah bodo mun nya dlm dunia nya mpun. Terasa gila aku doe.

For the first time ak rs ak xxxxxx. Slamak dkat nak setaun ak nikah, x pernah ak rs gia tp tok lah kali pertama. Nang nguji kesabaran aku juak kali tok.

No comments:

Post a Comment